Тра 152008
 

Не знаю, чи пов’язано це із вступом України у СОТ, чи то може просто ми таки рухаємося у Європу… Так чи інакше, а дешеві авіалінії нарешті починають доходити до України. Першим це зробив WizzAir.

Пасажирські перевезення у світі зростають приблизно на 10-12 відсотків щорічно, в Україні кажуть ця цифра ще вища. Воно й не дивно, адже квиток на поїзд Львів-Київ вже коштує майже 100грн, тоді як літак – 150-170грн, тобто різниця вже не така й велика. Про Кримський напрямок я взагалі мовчу – всі мабуть знають шалений ажіотаж на квитки на південь України у період літа.

WizzAir поки-що буде курсувати між чотирьома українськими аеропортами – Львів (LWO), Київ (KBP), Сімферополь (SIP) та Одеса (ODS) починаючи з 11 липня 2008 року. Поки-що вони оперуватимуть як внутрішні авіалінії, тому в Європу ми WizzAir‘ом наразі полетіти не зможемо. Але і то добре.

Щодо цін, то вони як завжди приємно милують око – всього 96 грн. за рейс Львів-Київ-Львів, включаючи збори аеропортів. Однак зважте таке: дешеві авіалінії – це “екстремальний” економ-клас, де навіть напої не включені у ціну квитка. Крім того немає ніяких повернень, зміни дати квитка та відшкодування коштів, якщо рейс не відбувся, скажімо через погодні умови.

Дізнавшись ціну квитків, у всіх одразу ж виникає питання – то які ж літаки використовують такі авіакомпанії і чи вигідне їм утримання свого повітряного флоту? Відкрию секрет – літаки такі авіакомпанії закуповують явно не новими, а такі, які списані з використання у провідних авіакомпаніях, як наприклад Lufthansa, SAS чи AirFrance. Лякатися не треба, бо ці машини у відмінному стані, не до порівняння з нашими тридцятирічними Як-42, якими нас возить Аеросвіт. Причина проста – дорогі авіакомпанії постійно закуповують нові літаки, адже вони у першу чергу зваблюють клієнтів рівнем сервісу, а не ціною. А “списані” літаки дістаються дрібненьким авіаперевізникам, які витискають із повітряних лайнерів “останні соки”.

Придбати квиток можна лише через Інтернет на сайті http://www.wizzair.com/. Оплата проводиться за допомогою платіжних карток VISA/MasterCard. При проведенні операції купівлі пребути дуже уважним і правильно вказати прізвище та ім’я, адже у випадку помилки Вас не зареєструють на рейс, а повернення та зміни у квиток не вносяться – авіалінії ж дешеві ;).

Що ж, чистого тобі українського неба, WizzAir!

Офіційна стаття тут: http://wizzair.com/about_us/news/default.asp#wiz8sd0b

  7 коментарів to “Дешеві авілінії WizzAir в Україні!”

  1. А вони ще додаткові табуретки не сталять? 😀

    якось я летів з Лондона до Варшиви на якомусь “локальному” боінгу, правда то були дорогі British Airways але там було страшно тісно, це притому, що я худий 😐

  2. На скілько я знаю, не ставлять. 😀 Зрештою, я “лоу-костом” не літав ніколи. Хоча я літав Аеросвітом – ціна як в пристойних авіалініях, а літаки такі, що так і тягнуться до землі під час польоту 😯 . Коли шассі старенького ЯК-42Д (із кріслами від Ікаруса) торкнулися смуги львівського аеропорту, то в мене мало сьози на очах не з’явилися – я живий, нах!!!
    Звичайно ж Delta і Shuttle America, якими я також літав, у порівняння з лоу-кост та доместіками від Аеросвіту просто не йдуть.

  3. Есть информация из бориспольского аэропорта от людей (МАУ, Аэросвит, Юмэйр), на глазах которых заходил на рынок “визэйр”. Самолеты “визэйр” в Украину прибыли только с конвейров, т.е. совершенно новые, при чем немаленькой вместимости – “Эйрбасы”, на которые у задолжавшего везде Аэросвита не хватает денег (тем более на новые). Почти все “лоукост” компании используют самолеты максимальной вместимости для окупаемости полетов и Украина не исключение. Экипажи в Визэйр пришли из “Аэросвита” (с налетанными часами на локальных украинских маршрутах), польских авиалиний, а также возможно из родных МАУ и Юмэйр, пока рейсов не так много,- необходимости в большом количестве экипажей нет. А люди с удовольствием переходят в новую компанию по простой причине – более высокие з.п.
    Каким чудом венграм удалось пробить нашу бюрократию непонятно, тем более, что на их место стремились чешские лоукост авиалинии и еще одна компания (не помню называние), но факт остается фактом. Не иначе как не обошлось без вмешательства родных миллионщиков 😉
    Украина пока остается, наверное, самой дорогой страной по стоимости топлива для самолетов из-за аэропортовых монополий, по этой причине авиакомпании предпочитают “лишние” посадки с дозаправками в более дешевой Европе для длительных рейсов.
    А некоторые иностранцы до сих пор не могут понять почему билет из Украины стоит дороже, чем билет в Украину ;)))
    Как обычно многие вопросы в нашей чудной стране остаются риторическими.

  4. реклама.. эт конечно хорошо.. но на деле килограмм сложностей.. вывод – какие деньги – такое и качество. и если вы сотрудничаете c передайте инфу – логично было бы сделать русскоязычный мини-сайт для населения Украины и России.

  5. Я не сотрудничаю, просто спрашивал информацию у тех, кто знает, прежде чем возспользоваться услугами ВИзейра.
    Качество более-менее, не хуже других, но например без кормежки на борту и т.д. Те, кто уже летал – знает.
    Для русскоязычных есть раздел на общем сайте, поэтому сомнительно, что они будут делать спец. сайт для какой-либо страны.

  6. В Wizzair работает подруга, стюардессой. Самолеты новые, не так давно закупили пару новых. И уже летают в Европу. Сервис достойный. Цены смешные. Я бы даже сказала, для нашей страны нереальные. 😆

  7. Проверял Виззэйр. Самолеты пахнут краской ;)))) Такого новья не встречал давно. Летают аккуратно – посадки не чуствуешь. По сравнению с аэросвитом, которые как дрова возят.
    В последнее время стали то открывать, то закрывать некоторые направления.
    Кроме Виззэйров в украине появились еще German Wings которые летают через Германию по всей Европе.
    Больше конкуренции = лучше сервис !

    Даже Люфтганза подтягивается со своими спец предложениями, но это пока только на сезон. Посмотрим, что позже будет.

 Залишіть відгук

Ви можете використовувати ці HTML теги та артибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(обов'язково)

(обов'язково)