Бер 222007
 
Westbam

ВЕСТБАМ (Westbam) (справжнє ім’я Максиміліан Ленц, Maximilian Lenz) (нар. 4 березня 1965, Мюнстер), німецький ді-джей, продюсер, автор і виконавець електронної музики. Сценічний псевдонім музиканта є скорочений варіант словосполучення Westphalia BamBaataa, що вийшло при схрещуванні назви землі, де він народився (Westphalia), і забавної назви його улюбленого виконавця Afrika Bambaataa. Кар’єра Максиміліана як ді-джея почалася в мюнстерськом клубі «Odeon» в 1983. Через рік він перебрався до Західного Берліна і незабаром став працювати в знаменитих берлінських клубах «Loft» і «Metropol»; прославився на весь Берлін своєю вигостреною технікою зведення. У 1984 Максиміліан розвернув вельми бурхливу діяльність: підтримував «живий» концерт F. M. (Einsturzende Neubauten) у клубі «Loft», записав на студії Баррі Грейвса свої перші мікси The Master And Servant Mix і Depeche Mode Megamix, а також спробував себе як есеїста, опублікувавши в одному з німецьких видань статтю «Що таке мистецтво запису?». У 1985 Ліні стає одним із засновників і керівником лейбла «Low Spirit». У Франції, Бенілюксі і Німеччині виходить його перша 12-дюймова пластинка Westbam Feat. Cowboy Temple «17 – This Is Not A Boris Becker Song» і до жовтня 1985 займає першу стрічку німецьких танцювальних чартів. Westbam за публікаціями декількох берлінських музичних видань стає «найзабавнішим ді-джєєм міста». Наступного року Максиміліан пише для «Network Press» ще одну авторську роботу «Міксування: для чого це потрібно?», випускає декілька пластинок з міксами пісень відомих груп.
У 1987 Westbam разом з DJ Dick вів один з найбільших в Німеччині диско-заходів «Die Macht der Nacht» і представляв свою країну на щорічному Усесвітньому чемпіонаті ді-джейської майстерності і міксування в королівському Альберт-холле в Лондоні. У цьому ж році він взяв участь в щорічному фестивалі «Дні нового мистецтва» в радянській тоді ще Латвії, де дав концерт з «ПОПУЛЯРНОЮ МЕХАНІКОЮ» Сергія Курехіна, що пізніше вийшов на альбомі «Popularnaja Mehanika Feat. Westbam – Live At Riga». Однією з самих значущих подій в кар’єрі Westbam з’явилося запрошення від Інституту Гете виступити на концерті, присвяченому відкриттю Олімпійських ігор в Сеулі (Південна Корея). Там Westbam представляв німецьку музичну культуру і вперше дістав можливість привернути до своєї творчості таку широку аудиторію. У 1989 вісім, що раніше випускалися тільки в Кореї, треків склали основу його третього альбому Seoul. Отримавши усесвітнє визнання, Westbam часто запрошувався міксувати твори багатьох відомих музикантів, виступав з концертами в Італії, Великобританії, Данії і США. У 1989 у продажу з’явився диск The Cabinet, який став першим концептуальним альбомом, записаним німецьким ді-джеєм. На початку 1990-х рр. Westbam концентрувався в основному на своїй продюсерській роботі, не забуваючи при цьому радувати фанів новими танцювальними альбомами. Так, в 1990 на основі концерту був випущений альбом-збірка No More Fucking Rock’n’Roll, а роком пізніше побачило світло A Practicing Maniac At Work. Westbam став одним із засновників фестивалю Mayday, який був вперше проведений в 1991. Мало кому відомо, що саме Westbam разом з Клаусом Янкуном під ім’ям MEMBERS OF MAYDAY розробляли гімни для кожного з фестивалів. У 1994 музикант обнародував вельми вдалий альбом Bam Bam Bam з композицією Celebration Generation, яка побувала в хит-парадах багатьох країн світу. Наступного року з’явився перший альбом MEMBERS OF MAYDAY Members Only з хітами всіх учасників. Тоді ж ді-джей випустив ремікс класики YELLO Hands On Yello – Bostich. Кульмінацією 1995 стало святкування десятиліття лейбла «Low Spirit». До ювілею була підготовлена подвійна збірка The Age Of The Mixer – 10 Years Of Low Spirit, що включала 10 треків за участю Westbam’а. 1997 рік став одним з найуспішніших в кар’єрі шоумена. Спочатку світло побачила його книга «Mixes, Cuts And Scratches», що містить інтерв’ю, роздуми, відкриття і анекдоти. Потім німецькі чарти потрясла пластинка Sonic Empire з серії MEMBERS OF MAYDAY, що подолала до липня півмільйонний рубіж продажів. Крім того, Westbam склав черговий гімн Sunshine для фестивалю Love Parade, а в листопаді обнародував диск We’ll Never Stop Living This Way. Назва альбому була давнішнім девізом музиканта, а його вміст указував на те, що Westbam знов готовий зайнятися експериментами в електронній музиці.

Дискографія:
THE CABINET (Low spirit, 1989)
THE ROOF IS ON FIRE (BMG, 1989)
A PRACTISING MANIAC AT WORK (Low spirit, 1991)
BAM BAM BAM (Low spirit, 1994)
WE’LL NEVER STOP LIVING THIS WAY (Low Spirit, 1997)
RIGHT ON (Low Spirit, 2002)
WESTBAM SUPER DJ MIX ELEKTROPOGO JAM 133.3 (Low Spirit, Road rage records, 2003)
Do you Believe In The Westworld (LOW SPIRIT, 2005) – цей диск в мене є :). Можу дати послухати, RIP’ати не стану, бо дуже поважаю творчість того дядка.

Ресурси Інтернет:
http://www.westbam.de/ – офіційний сайт

 Додав о 01:54

  2 коментарі to ““Do you beleive in WestWorld?” або ж “Знайомтесь – Westbam””

  1. Ага – суперові речі. А все що хоч із дискографії – на інфосторі ))))

  2. У мене немає доступу до Інфосторе, так як я не в UA-IX :), зате є Торрент та Осел.

    Деякі твори Вестбама я чув ще до того, як власне взнав, хто він такий ;). Ну, скажемо, Roof is on fire. А от познайомитися “на живо” із Westbam’ом вперше вдалося лише минулого року на Mayday Worldclub 2006.

Залишість відповідь до Cancel reply

Ви можете використовувати ці HTML теги та артибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(обов'язково)

(обов'язково)